Захласнатата публика на Античния театър в Пловдив извика на бис десет пъти примата на българската естрада Лили Иванова. На деветия певицата захвърли обувките на високи токове и изтича боса да се поклони на зрителите. „Събух се, но няма да се върна този път”, обяви Лили след реверанса.
След малко изприпка обратно, за да приключи със „Свири, щурче” развихрилият се в продължение на два часа и половина концерт,разказва „Пловдив тайм“.
По време на спектакъла Лили Иванова изпълни на древната сцена най-известните си шлагери, а също и няколко от последните си парчета. Препълненият до последната мраморна седалка Античен театър скочи на крака да пее с нея хитовете „Камино”, „Любовта е живот”, „Реквием”, „Защо не сме едни и същи”, „Рокля на цвета”, „Без правила”, „Сърцето е чупливо”, „Ако спра да обичам”, „Вкусът на греха” и други.
Лили потвърди подозренията, че с възрастта нейният глас става все по-магичен и въздействащ, и достига облита нови емоционални висини. Демонстрира отново и рядкото си качество – не е способна да изпее и един фалшив тон, дори и да го иска.
Дясната ръка на примата бе пловдивският китарист Асен Дюлгеров, който елегантно сменяше трите китари и цигулката, подредени до него. Певицата изпя и композираната от Дюлгеров песен „Поетът”, която стана заглавие на последния й албум.
До него Огнян Енев твореше мелодии на тромпета, саксофона и пианото. Зад гърба на Иванова струните дърпаше „басистът на България” – Веселин Веселинов-Еко.
Перфектно калибрираният оркестър бе допълнен от цигуларя Орлин Цветанов и барабаниста Росен Ватев. Нежен фон на чувствените балади на Лили придаваха трите бек-вокалистки от вокална група „ЛаТиДа”./ПИК